Drogi Kliencie!

Pamiętaj, że Kupujący zobowiązany jest do odpakowania i sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera.

Jeżeli w trakcie oględzin stwierdzono uszkodzenie przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera (ma on obowiązek spisać z Państwem taki dokument).W razie wystąpienia takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny. W przypadku braku spisanego protokołu lub spisaniu go niewłaściwie reklamacji nie będziemy uwzględniać!

Wszystkie wysyłane przedmioty są ubezpieczone na czas transportu.

Jeśli coś będzie budziło Państwa zastrzeżenia (brak instrukcji, braki w akcesoriach itp.), uprzejmie prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacyjnego który można pobrać poniżej.

DOKUMENTY KTÓRE NALEŻY DOSTARCZYĆ ABY ZOSTAŁA PODJĘTA REALIZACJA REKLAMACJI:

1) Zdjęcia uszkodzeń
2) Protokół szkody spisany z kurierem
3) Formularz reklamacyjny firmy ROKOS Group - pobierz (plik .pdf, 37 KB)

Wyżej wymienione dokumenty należy wysyłać na adres mailowy sklep@rokos.pl w tytule wpisując "REKLAMACJA_IMIE_NAZWISKO".

W przypadku jakichkolwiek braków w paczce konieczne jest podanie numeru serii, który znajduje się na etykiecie.
(Seria jest to numer pracownika magazynowego poprzedzony datą np. 01.01.2014/1) .

Uwaga: Reklamacje rozpatrzane są do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia nam pełnej dokumentacji.


ROKOS GROUP